تاریخ انتشار: ۱۵:۳۲ - ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

اقدام جدید دولت از دستاوردهایش | سریالی از خدمات دولت رئیسی ساخته می‌شود

روزنامه هم میهن در انتقاد از ساخت سریال از دستاوردهای دولت رئیسی در یادداشت خود به چهار پیشنهاد به دولت اشاره دارد و آورده است که بعضی از قسمت‌های سریال را به ماجرای آقای صدیقی، اختلاس چای دبش و قرارداد ۲ میلیارد یورویی شهرداری تهران برای خرید اتوبوس برقی اختصاص دهید.

ابراهیم رئیسی

رویداد۲۴ هم میهن نوشت: دولت محترم اعلام کرده است که قصد ساختن سریال از دستاورد‌های خود دارد. امیدواریم که موفق باشند، ولی احتمال دارد که دولت پس از ساخت چندین سریال در این زمینه، آن‌ها را هم به‌عنوان دستاورد شناخته و یک سریال هم در معرفی سریال‌های ساخته‌شده بسازند.

متاسفانه فهم ساختار رسمی از موضوع تبلیغات نه‌تن‌ها هیچ گامی روبه‌جلو نیست، بلکه هر روز روبه‌عقب گام برمی‌دارند. فضای رسانه‌ای رسمی این‌گونه است که افراد اندکی رغبت می‌کنند حتی سریال‌های پرهزینه نوروزی و رمضانی را که برای سرگرمی و اوقات فراغت ساخته‌اند، نگاه کنند.

حالا در این وانفسای کمبود بودجه و فقر گسترده و تورم شدید دنبال صرف منابع مالی فراوان برای تبلیغ سریالی خود هستند. طنز تلخی است. به‌جای پاسخگویی در برابر رسانه‌ها و افکار عمومی، می‌خواهند بودجه بی‌زبان را صرف ساخت سریال دستاورد کنند.

سرمقاله امروز باید به موضوعات دیگر می‌پرداخت. موضوعاتی که در صفحات امروز آمده است. ولی با توجه به تصمیم دولت مبنی بر ساخت سریال دستاوردها، فرصت را مغتنم شمرده؛ از دولت محترم درخواست می‌شود که موارد زیر را نیز در سریال خود مورد توجه قرار دهند:


بیشتر بخوانید: ماجرای دکترای افتخاری رئیسی در پاکستان / خبرگزاری دولت به انتقادات واکنش نشان داد



علیرضا بیگی: دولت در پرونده‌های فساد فقط متولی اطلاع دادن وقوع جرم است!
اول: ناترازی برق و خاموشی‌هایی که در راه است. ضمن ارائه یک گزارش جامع از صنعت برق، بفرمایید در سه سال گذشته و در تابستان‌ها برق چه تعداد از کارخانجات را قطع می‌کردید تا نیاز‌های مصرفی خانوار‌ها را تامین کنید؟ این قطع برق‌ها چه اندازه بر کاهش تولیدات صنعتی اثر منفی گذاشت؟ چقدر به تولید برق کشور اضافه کرده‌اید؟ چقدر سرمایه‌گذاری واقعی در این زمینه انجام شده؟ و چرا جرأت تن دادن به خاموشی خانوار‌ها به‌جای قطع برق بنگاه‌های تولیدی وجود نداشته است؟ و...

دوم: نظام بهداشت و درمان در دولت کنونی به چه وضعی دچار شده که هر روز یا هفته یا مواجه با افزایش شدید خودکشی پزشکان و رزیدنت‌ها هستیم یا با مهاجرت آنان از این حرفه یا از کشور و یا اعتراضات و استعفا‌های فردی و جمعی پرستاران؟

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: ابراهیم رئیسی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۰
0
4
ما مردم الان وضعیت موجود رو داریم می بینیم متوجه کم کاری ها کمبودها هستیم می خواهند برای کی سریال وفیلم بسازند
لابد بیننده هاشون همون سی درصدن
نظرات شما
پیشخوان